جزیره

جزیره ای دور تر از هر کجا

جزیره

جزیره ای دور تر از هر کجا

.::: خانومی جونم ببین چه قدر دوستت دارم :::.

با چشــای بــی تفـاوت روبـروی مــن میشــیـنــی

                       

           میگی هرچی بود تموم شد نمی خوای منو ببینی

 

روزای خوبـمـــــون انـگـــار همـه از یـاد تو رفتـه

 

                        روبروت گریه نکردن نمی دونی که چه سخته

 

تو که جای من نبودی وقتی خنده هات رو دیدیم

 

           رفتی و آخرین کلامُ از صدای تو شنیدم

 

نه تو اونی که می گفتی من برات یه عشق تازه ام

 

                                                                                  فکرشم نکرده بودم اینجوری به تو میبازم

 

با چشــای بــی تفـاوت روبـروی مــن میشــیـنــی

                       

                       میگی هرچی بود تموم شد نمی خوای منو ببینی

 

روزای خوبـمـــــون انـگـــار همـه از یـاد تو رفتـه

 

                        روبروت گریه نکردن نمی دونی که چه سخته

 

تو که جای من نبودی وقتی خنده هات رو دیدیم

 

         رفتی و آخرین کلامُ از صدای تو شنیدم

 

نه تو اونی که می گفتی من برات یه عشق تازه ام

 

                                                                                فکرشم نکرده بودم اینجوری به تو میبازم

نظرات 1 + ارسال نظر
ساره یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ http://asemanshare.parsiblog.com

سلام
خیلی خیلی خیلی
قشنگ بود
فقط اگه رنگ متناتو یه کم کم رنگ تر انتخاب کنی بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد