جزیره

جزیره ای دور تر از هر کجا

جزیره

جزیره ای دور تر از هر کجا

غریبه

خیلی غریبی واسه من

                            

                                از چه شبی جدا شدی


هر چه زمینه خاک تو


                               لونه ی سایه ها شدی


کدوم غروب نشونی داد


                               شب از کدوم جاده بیای


از عاشقای رهگذر

 

                                نشونی منو بخوای


وقتی که حرف من نبود


                                کدوم صدا در تو نشست


کدوم ستاره پر کشید


                                تو چشمای تو نطفه بست


غریبه ای اما دلم


                                برای تو پر میزنه


برای پیدا کردنت


                                به هر شبی سر میزنه


ای غریبه خوش اومدی


                                به جشن ساده ی تنم


بیا که من به گریه هام


                                 یه رنگ تازه می زنم

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام عزیزم امیدوارم که حالت خوب باشه من بعد از یه غیبت طولانی دوباره برگشتم و یه اپ کوچیکی کردم
منتظر حضور گرمت هستم

سعید یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ب.ظ http://f10.blogsky.com/

سلام عزیزم خوبی؟
خیلی وقته ازت خبری نیست؟
وقت کردی بهمون سر بزن اپ کردم با یه موضوع توپ!!!

سعید دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ب.ظ http://f10.blogsky.com/

سلام عزیزم
جدی کی رفتی خدمت امیدوارم که به سلامتی تمام کنی دوباره بیایی وبلاگتو بترکونی ولی کاش نمیرفتی خدمت 2 از بهترین سالهای زندگی ادم رو تلف میکنه ولی حالا که رفتی واست دعا می کنم
امیدوارم همیشه موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد